-12%
Educatie civica-Manual pentru clasa IV(sem. I+II)
17.60lei
- Descriere
- Informații suplimentare
- Brand
- Recenzii (0)
Descriere
Manualul de Educa?ie civic?, clasa a IV-a, autoare Dumitra Radu ?i Gherghina Andrei, are o structur? clar?, bine definit?, care nu creeaz? confuzii. Respect? particularit??ile de vārst? ale elevilor, īmbin? īn mod optim metodele tradi?ionale cu cele moderne ?i permite crearea unui climat favorabil spiritului de cooperare, toleran??, liber? exprimare, reflec?ie. Formele de evaluare (clasice ?i complementare) permit ?i autoevaluarea, iar suportul electronic completeaz? de o manier? atractiv? ?i distractiv? activit??ile de īnv??are.
Situa?iile de īnv??are folosesc drept pretext fie imagini sugestive, fie texte selectate cu aten?ie din valoroasa literatur?, īndeosebi romān?. Exersarea se realizeaz? īn contexte variate, atāt ca metod?, cāt ?i ca situa?ii propuse spre analiz?. Prin propunerile cuprinse īn paginile manualului, elevii sunt ancora?i permanent īn cotidian – īn situa?ii familiare īn care ei trebuie s? īnve?e s? ia decizii sau īn situa?ii des mediatizate care fac parte din via?a semenilor de aceea?i vārst?.
Manualul propune atāt activit??i ce se desf??oar? īn context formal, cāt ?i activit??i complementare, realizate īn contexte nonformale ?i informale, īn cadrul parteneriatului ?coal?-familie-comunitate, toate urm?rind asimilarea treptat?, constant?, a con?inuturilor īnv???rii, potrivit noilor orient?ri ce vizeaz? curriculum-ul pentru clasa a IV-a ?i metodologia de predare-īnv??are-evaluare.
Manualul este īnso?it de caietul elevului, din dorin?a de a veni īn īntāmpinarea dasc?lilor de pretutindeni, īn munca neobosit? de a deschide īnv???ceilor noi orizonturi de cunoa?tere, de a-i ajuta s? devin? adev?ra?i cet??eni ai patriei, ai Europei ?i ai lumii.
Situa?iile de īnv??are folosesc drept pretext fie imagini sugestive, fie texte selectate cu aten?ie din valoroasa literatur?, īndeosebi romān?. Exersarea se realizeaz? īn contexte variate, atāt ca metod?, cāt ?i ca situa?ii propuse spre analiz?. Prin propunerile cuprinse īn paginile manualului, elevii sunt ancora?i permanent īn cotidian – īn situa?ii familiare īn care ei trebuie s? īnve?e s? ia decizii sau īn situa?ii des mediatizate care fac parte din via?a semenilor de aceea?i vārst?.
Manualul propune atāt activit??i ce se desf??oar? īn context formal, cāt ?i activit??i complementare, realizate īn contexte nonformale ?i informale, īn cadrul parteneriatului ?coal?-familie-comunitate, toate urm?rind asimilarea treptat?, constant?, a con?inuturilor īnv???rii, potrivit noilor orient?ri ce vizeaz? curriculum-ul pentru clasa a IV-a ?i metodologia de predare-īnv??are-evaluare.
Manualul este īnso?it de caietul elevului, din dorin?a de a veni īn īntāmpinarea dasc?lilor de pretutindeni, īn munca neobosit? de a deschide īnv???ceilor noi orizonturi de cunoa?tere, de a-i ajuta s? devin? adev?ra?i cet??eni ai patriei, ai Europei ?i ai lumii.
Informații suplimentare
Autor | |
---|---|
Nr.pagini | 64+64 |
Recenzii
Nu există recenzii până acum.