-12%
Limba si literatura romana-Manual pentru clasa IV
38.63lei
- Descriere
- Informații suplimentare
- Brand
- Recenzii (0)
Descriere
Manualul de Limba ?i literatura roman? pentru clasa a IV-a este elaborat īn concordan?? cu prevederile programei, angajānd capacit??ile opera?ionale cu privire la formarea ?i dezvoltarea personalit??ii elevilor prin intermediul unor sarcini de īnv??are adecvate.
Autorii au acordat aten?ie maxim? corectitudinii ?tiin?ifice ?i actualiz?rii informa?iei oferite explicit prin texte, suporturi vizuale, audio ?i resurse multimedia.
Manualul:
- respect? modelul comunicativ-func?ional al limbii romāne. Prin abordarea didactic? a con?inuturilor, manualul permite construirea unor situa?ii de īnv??are care s? conduc? la dezvoltarea progresiv? a tuturor competen?elor specifice prev?zute de program? precum ?i a celor transversale, necesare īn via?a cotidian?, īncurajānd creativitatea, gāndirea critic? ?i dezvoltarea puterii de decizie.
- este structurat pe unit??i de īnv??are. Fiecare unitate de īnv??are abordeaz? comunicarea din perspectiv? complex?, īnglobānd procesele de receptare a mesajului oral ?i scris precum ?i cele de exprimare oral? ?i scris?.
- este instrumentul de lucru al elevului, propunānd o īnv??are centrat? pe elev, conceput? ca o experien?? personal? la care elevul este participant activ. Elevii sunt pu?i īn situa?ia de a citi, de a scrie despre ceea ce citesc, de a vorbi despre ceea ce citesc ?i scriu.
- stārne?te interesul pentru lectur? al elevilor ?i īndrumarea acestora c?tre opere potrivite vārstei lor. Textele ?i materialele-suport sunt adaptate la particularit??ile de vārst? ale elevilor, r?spund intereselor ?i curiozit??ii lor.
- acord? aten?ie procesului de evaluare ?i asigur? corectitudinea ?tiin?ific? a itemilor de evaluare ?i autoevaluare. Fiecare unitate con?ine probe de evaluare, prin intermediul c?rora itemii evalueaz? informa?ia relevant?. Probele de evaluare vizeaz? implicarea elevului īn dezvoltarea unor competen?e transversale, ?i anume de autoevaluare. Totodat?, sunt prev?zute activit??i de reglare a īnv???rii, prin care elevii sunt motiva?i s? revin? asupra propriei activit??i ?i īn?eleg valoarea formativ? a feedback-ului.
- contribuie la dezvoltarea capacit??ii proiective a elevilor, de luare a deciziilor ?i ofer? contexte de aplicare a achizi?iilor dobāndite de elevi, prin intermediul proiectelor propuse.
Informații suplimentare
Autor | |
---|---|
Nr.pagini | 88 |
Recenzii
Nu există recenzii până acum.